-->

maanantai 26. joulukuuta 2011

Joulun ihmeitä: Ruusuja ja kutomuksia :)

Joulukuu ja lumesta ei tietoakaan. Sen sijaan minun jo havuilla peitelty ruusuni on edelleen kukassa!!! Ihmettä kerrakseen. :))

Jotain muutakin ihmeellistä on tapahtunut tänä talvena. Minä olen näet hurahtanut kutomiseen!! Ehkä sekin johtuu säästä, tai mistä lie, mutta monenkymmenen vuoden tauon jälkeen kutominen on taas kivaa. En olisi ikinä uskonut, että saan vielä joskus ihan kaksi lapasta valmiiksi. Eikä se tähän loppunut vaan...

...sitten kudoin pipon... ja toiset lapaset...ja sukat.. ja...

..askartelin munakennoista ja steariinista ruusuisia takansytykkeitä (eihän tulta millään vähemmän hienolla saa syttymään. :) Minä tosin en todennäköisesti edes näillä. Tupakantumpista syttyneet metsäpalot ovat ihan varmasti kaupunkilegendaa...minä kun en saa mitään syttymään edes tulitikuilla ja kuivilla sytykkeillä...)!

Tässä kaiken pahan alku ja juuri, kudotut joulupallot!!  Näihin jäin koukkuun, tai pitäisikö sanoa puikkoon..ja näitä on sitten siunaantunut kasapäin, ensin väriä vaihtavasta langasta ja...

sitten puna-valkoisia versioita. Ihan kivoja, mutta mitä ihmettä minä näillä teen???? :D :D :D Palloja annetaan täten hyviin ja vähän huonompiinkin koteihin! Adoptiohalukkaat ilmoittautukoon minulle. :))                                                                                                               Ihanaa loppuvuotta ja kutomisen iloa kaikille toivottaa Rose :)))))))                                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti